Fusion Hotel, afiliat la Best Western

Fusion Hotel, afiliat la Best Western
West City şi-a schimbat denumirea şi a intrat sub umbrela cunoscutei reţele internaţionale. Reprezentanţii hotelului estimează o creştere cu 10% a gradului de ocupare.

Contractul de afiliere cu Best Western a fost semnat la începutul lunii, a anunţat conducerea unităţii. Fusion Hotel şi-a extins spaţiile de conferinţe prin renunţarea la o parte din camere şi va avea un centru de spa, cu jacuzzi şi sală de masaj.

"Hotelul nostru a intrat în reţeaua Best Western, la categoria Plus, ceea ce este în concordanţă cu clasificarea noastră de 4*, care certifică serviciile existente în hotelul nostru. Cu această ocazie, trecem printr-un proces de rebranding şi ne schimbăm şi numele în Fusion Hotel - Best Western, ceea ce este, de fapt, o completare a brandului nostru de restaurant", a menţionat Torjai Zsolt, director general al hotelului. Prezentarea în noua formulă va avea loc cu ocazia târgului de turism din acest final de săptămână. Modificările de nume şi siglă sunt însoţite şi de schimbări de conţinut: proprietarii amenajează un centru de spa, extind spaţiile de conferinţe şi de organizare de şedinţe prin reducerea numărului de camere (apar două noi săli de câte 20 de locuri) şi adaugă spaţii de birouri pentru închiriere.

"A fost iniţiativa noastră de a ne afilia unui lanţ internaţional. Din vară am început analizele, iar după discuţii cu mai mulţi operatori am încheiat acest contract. Sunt anumite costuri, cum ar fi taxa de franciză şi cea pentru rezervările venite prin sistemul lor, dar beneficiile se întorc. Pentru a obţine standardele de afiliere am făcut investiţii inclusiv în dotările camerelor", a menţionat Torjai. Hotelul a înregistrat anul trecut un grad de ocupare mediu de 35%, iar estimările pentru acest an vizează creşterea acestuia la 45%. "Condiţiile de piaţă din acest moment nu sunt tocmai cele mai bune. Hotelurile din Cluj funcţionează datorită turismului de business. Sper ca în acest an să vedem îmbunătăţiri în ceea ce priveşte circulaţia turistică. Chiar de la finalul anului 2010 s-a simţit o creştere, iar estimările indică o îmbunătăţire a indicatorilor macroeconomici, ceea ce va antrena, sperăm, şi o creştere în domeniul hotelier", spune directorul hotelului.

În primăvara anului 2009 hotelul a fost preluat de Elena Grec. Foştii proprietari l-au vândut la mai puţin de trei luni de la inaugurare. Investiţia anunţată a fost de 10 milioane de euro, în vreme ce tranzacţia prin care oamenii de afaceri Daniel Dumitraş şi Marius Bejan s-au retras din business s-a încheiat pentru 12 milioane. Hotelul avea la inaugurare 101 camere, din care 73 duble, 20 single şi opt apartamente. Restaurantul dispune de 120 de locuri, iar centrul de business are trei săli de conferinţă cu o capacitate de 325, 150, respectiv 30 de persoane, la care acum se adaugă cele două săli de întruniri, de câte 20 de locuri. Clădirea este ridicată pe structură metalică, are două atriumuri, iar camerele sunt amenajate cu elemente de structură la vedere. Conducerea unităţii viza la momentul deschiderii un grad de ocupare de 40-45% pentru primul an de funcţionare, peste 50% dintre viitorii clienţi fiind companiile cu sedii în zonă.

Lanţ cu 4.000 de hoteluri

Grupul Best Western International, cu sediul în Arizona, include 4.000 de hoteluri, are 1.190 de angajaţi, şi operează 308.700 de camere în 90 de ţări. Are trei tipuri de hoteluri: Best Western, Best Western Plus şi Best Western Premier. În Cluj funcţionează hotelul de 3* Best Western Topaz, amplasat în cartierul Gheorgheni.

(ZIUA de CLUJ)

 

Comenteaza