Vodafone regândeşte strategia de afaceri pentru Cluj

Vodafone regândeşte strategia de afaceri pentru Cluj
140 de oameni de afaceri din Transilvania s-au reunit ieri la Cluj-Napoca în cadrul evenimentului denumit “Vodafone Business Club”.
Fidelizarea clienţilor şi oferirea celor mai bune soluţii de comunicare, care să asigure calitate şi costuri reduse, sunt punctele forte pe care mizează Vodafone România în relaţia sa cu clienţii din lumea de business. Operatorul de comunicaţii a adunat la Cluj 140 de reprezentanţi ai mediului de afaceri.

Vodafone România a organizat ieri la Cluj-Napoca runda de conferinţe regionale “Vodafone Business Club” (VBC), parte a unui turneu naţional demarat de operatorul de telefonie mobilă în 22 octombrie la Târgu-Mureş. Evenimentul, destinat cu precădere oamenilor de afaceri din zonă, a avut pe de o parte scopul de a strânge legăturile cu mediul de afaceri local şi, pe de altă parte, de a prezenta ultimele produse şi servicii cu care Vodafone vine pe piaţă.

“Este un eveniment pe care reuşim să îl repetăm şi mă bucur că reuşim acest lucru. Noi îi spunem VBC, o reuniune a comunităţii de business şi a autorităţilor publice locale. Încercăm să îl facem anual, în ideea de a fi mai aproape de clienţii noştri, pentru a primi de la ei întrebări, pentru a putea oferi nişte răspunsuri şi pentru a ne putea prezenta cu noutăţile noastre”, a explicat Adrian Georgescu, director sales business market la Vodafone România. Derulată sub sloganul “Ai idei, avem soluţii”, campania demarată în 2010 la nivel regional de către operatorul de telefonie este cea mai amplă manifestare de acest gen din istoria Vodafone România, potrivit reprezentanţilor companiei.
“Pe 22 octombrie Vodafone a început o campanie în forţă pe partea de business. Aceasta este cea mai puternică acţiune de acest gen din cei 13 ani de prezenţă în România. Ne bucurăm să ne aflăm astăzi la Cluj, la o nouă întâlnire Vodafone Business Club. Pentru noi este o ocazie de a ne întâlni cu clienţii noştri şi a găsi împreună soluţii cât mai potrivite nevoilor actuale ale companiilor”, a mai spus Georgescu. Invitat special al evenimentului a fost jurnalistul Robert Turcescu. În prezenţa a peste 140 de oameni de afaceri locali, acesta a încercat să facă o radiografie a crizei economice din România, precum şi a pericolelor care pândesc ţara noastră în viitorul apropiat.

“Totul depinde de ce parte a paharului vedem, dacă ne uităm la partea goală sau la partea plină. Nu trebuie să lăsăm pe nimeni să ne ia ultimele resurse de optimism. Instrumentele pentru ieşirea din criză sunt la îndemâna noastră. Trebuie numai să le căutăm şi să le folosim”, a menţionat Turcescu. “Schimbarea României şi ieşirea din criză o poate face doar mediul antreprenorial, nu de la stat vor veni soluţiile. Trebuie să învăţăm să transformăm dezavantajele crizei într-un context favorabil”, a precizat acesta.

Vodafone a intrat pe piaţa românească în 1997 sub numele Connex, la numai câteva luni după lansarea comercială a serviciilor de comunicaţii mobile GSM în ţara noastră. Pe partea de business, Vodafone este lider de piaţă la ora actuală, cu 10.000 de companii în portofoliu. Vodafone deţine cea mai mare acoperire la nivel naţional cu serviciile de internet mobil, putând oferi acces la internet pentru 90% din populaţia României. La sfârşitul primului semestru Vodafone avea 9,81 milioane de clienţi în România. La nivel global grupul numără 347 de milioane de clienţi şi deţine divizii în 31 de ţări, pe cinci continente, şi peste 40 de reţele partenere în întreaga lume.


Luptă mare pe piaţa comunicaţiilor

Potrivit evaluărilor făcute la începutul acestui an de către compania France Telecom, lider de piaţă la ora actuală în ţara noastră este Orange, cu 37,8%. Francezii sunt urmaţi de Vodafone, cu 33,2%, şi de grecii de la Cosmote, cu 25%. Pe ultimul loc se află operatorul local RCS/RDS, care deţine 4% din piaţă.


Comenteaza