H&M şi New Look intră la Cluj din 15 septembrie

H&M şi New Look intră la Cluj din 15 septembrie
Retailerul suedez Hennes & Mauritz (H&M) îşi deschide în 15 septembrie magazinul de la Cluj, a anunţat ieri conducerea companiei. Acesta va funcţiona în Iulius Mall şi se inaugurează la aceeaşi dată cu unitatea din Timişoara.

Retailerul internaţional de modă îşi face intrarea pe piaţa din vestul României prin cele două magazine H&M deschise în centrele comerciale Iulius Mall din oraşele Cluj şi Timişoara, potrivit reprezentanţilor companiei. În ziua deschiderii, primii 100 de clienţi vor primi un card în valoare de 80 de lei, care va putea fi folosit în orice magazin H&M din România. Situate în cadrul centrelor comerciale Iulius Mall din oraşele respective, cele două magazine H&M vor include articole de zi cu zi, dar şi piese moderne pentru femei, articole de zi cu zi pentru bărbaţi, colecţii pentru copii şi adolescenţi, accesorii, lenjerie intimă şi colecţii sport.

Preţurile produselor din această colecţie variază între 39,90 de lei pentru puloverele pentru femei şi 89,90 de lei pentru rochiile tricotate, sau 39,90 de lei pentru cămăşile bărbăteşti şi 159 de lei pentru jachete. Magazinul de la Cluj va ocupa 1.000 mp, fiind amenajat pe două niveluri. Compania H&M a fost fondată în Suedia în 1947 şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. Alături de H&M, grupul include mărcile COS, Monki, Weekday şi Cheap Monday şi H&M Home. Grupul are peste 2.300 de magazine în 40 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză.

Retailerul britanic New Look va deschide tot în 15 septembrie magazinul de 470 mp din celălalt mare centru comercial din Cluj, Polus Center. New Look ocupă al doilea loc pe piaţa de îmbrăcăminte şi accesorii pentru femei în Marea Britanie, cu o cotă de piaţă de 5,3%, potrivit companiei. Grupul are în Europa 1.018 magazine, dintre care 602 în Regatul Unit.

 

 

Comenteaza